header image

Ulubione marki

Każdy człowiek jest przywiązany do jakichś marek w procesie kupowania. Nie da się tego uniknąć , nawet jeśli jesteśmy całkowicie w tle i nie wiedziemy tak zwanego konsumpcyjnego stylu życia. Konsumenci zazwyczaj są bardzo związani ze swoimi ulubionymi markami, jednak zdarza się i tak, że nawet jeśli kupują wciąż jeden tylko produkt danej marki, to potrafią zmienić całkowicie swoje preferencje jeśli zobaczą reklamę telewizyjną o produkcie podobnej klasy, ale innej marki. Badania pokazują, że najbardziej przywiązujemy się do określonych papierosów i trudno jest zmienić preferencje konsumentów odnośnie ulubionych marek papierosów. Dlatego wydaje się, że urządzanie kampanii stricte wizerunkowej jest nie na miejscu jeśli chodzi o koncerny tytoniowe. Poza tym przywiązujemy się w podobny sposób do pasty do zębów. Nie zwracamy natomiast uwagi na to jakiej marki kupujemy warzywa, worki na śmieci albo produkty sportowe. Zjawisko przywiązania do ulubionej marki jest bardzo ważne dla firmy, bo tylko stałe kupowanie tego samego produktu przez klienta przynosi zyski.

Bez kategorii

Możliwość komentowania jest wyłączona.