header image

Zdobywanie pozytywnych komentarzy

Podstawowa kwestia w budowaniu wizerunku marki w internecie to posiadanie komentarzy. Jeśli nie masz żadnych komentarzy, nie dziw się, że sprzedaż ci nie wychodzi. Najczęściej wtedy można sprzedawać towary po skrajnie zaniżonych cenach i na nasze oferty trafią raczej poszukiwacze okazji, którzy później sprzedadzą towar, który im sprzedaliśmy po skrajnie zawyżonej cenie. Aby więc podbić swoją wiarygodność, należy zacząć kupować cokolwiek, nawet jeśli cena będzie wynosiła jedynie złotówkę. Najlepiej jest kupować doładowania do telefonów od różnych sprzedających, bo liczba komentarzy nie jest widoczna przy nazwie użytkownika w ofercie. Przy nazwie użytkownika w nawiasie widoczna jest ilość punktów, która odpowiada raczej liczbie osób, które weszły z tobą w transakcje. Budowanie marki w internecie przez zdobywanie komentarzy pozwala nam ponadto sprawdzić jak wygląda proces kupowania w konkretnym serwisie zakupowym czy aukcyjnym. Dlatego należy w ten sposób zbierać swoje doświadczenia.

Bez kategorii

Możliwość komentowania jest wyłączona.